Imatge d'alta resolució
Imatge d'alta resolució
Imatge d'alta resolució
Imatge d'alta resolució
Imatge d'alta resolució
Imatge d'alta resolució
Imatge d'alta resolució
Imatge d'alta resolució
Imatge d'alta resolució
Fitxa de espectacle
Companyia: Compañía Ferroviaria de Artes Escénicas
Dirección: Bernal, Carlos, Macià, Paco
Intérprete: Bernal, Carlos, Cárceles, Miguel Angel, Galiana, Gema, García Coll, David, Martín Azorín, Eloísa, Rodado, Vicente
Iluminación: Gómez, Octavio
Espacio escénico: Ayala, Cristina, Roca, Priscila
Vestuario: Ayala, Cristina, Roca, Priscila
La nevera, el cuchillo y el mechero es una comedia que bebe de la picaresca española, de la pelea por la subsistencia y la cultura de no dar un palo al agua.
La dependencia de la pensión del padre, un hecho inevitable y la búsqueda de la supervivencia, inician a esta familia en un rito nada ortodoxo que será llevado a cabo cada fin de mes y que se prolongará durante 4 años, hasta que el alma, cansada de vagar, vuelva a recuperar lo que es suyo.
La nevera, el ganivet i la mistera és una comèdia que beu de la picaresca espanyola, de la baralla per la subsistència i la cultura de no donar un pal a l'aigua.
La dependència de la pensió del pare, un fet inevitable i la busca de la supervivència, inicien esta família en un ritu res ortodox que serà dut a terme cada fi de mes i que es prolongarà durant 4 anys, fins que l'ànima, cansada de vagar, torne a recuperar el que és seu.
Teatro Alfil: 14/01/2010
Plaça Viriato s/n · 1er. pis
46001 València
Tel. 961 20 65 38 · 961 20 65 00
biblioteca_teatre_ivc@gva.es
medina_fer@gva.es