Coreógrafos del mundo 3 de 3: El aroma del tiempo

Imatge d'alta resolució


Coreógrafos del mundo 3 de 3: El aroma del tiempo

Imatge d'alta resolució


Coreógrafos del mundo 3 de 3: El aroma del tiempo

Imatge d'alta resolució


Coreógrafos del mundo 3 de 3: El aroma del tiempo

Imatge d'alta resolució


Coreógrafos del mundo 3 de 3: El aroma del tiempo

Imatge d'alta resolució


Fitxa de espectacle

Coreógrafos del mundo 3 de 3: El aroma del tiempo

Companyia: Ballet de la Generalitat
Estrena: Teatre Rialto, 21 de marzo de 2002


Documents per a consultar en la sala

  • 60/1 Programa de mà
  • DT/333 Dossier d'espectacle
  • FD/5/13 Fotografia digital
  • V1797 1 VHS: 'El aroma del tempo marismas' y [...]
  • V3083 VHS Centro coreográfico de la comunidad valencia: Coreografos [...]

Fitxa tècnica

Coreografia: Santos, Leonardo
Ballarí/na: García, Mª Luisa, Goyena, Igor, Jiménez, Erick Patrick, Manresa, Inma, Mascarós, Jesús, Picher, Mª Jesús, Royo, Cathy, Sanlés, Fátima
Il·luminació: Utrilla, Luis Miguel
Espai escènic: Escola d'Art i Superior de Disseny de València
Espai sonor: Badalamenti, Angelo, Galasso, Michael, Suba, Umebayashi, Shigeru
Vestuari: Montesinos, Francis
Producció: Centre Coreogràfic de Teatres de la Generalitat


Més dades


El aroma del tiempo és el rastre, el solc que deixa el moviment en l'espai quan en dilatem la duració. Si durant un moment imaginem les trajectòries que els cossos, quan ballen, imprimixen en la nostra retina, ens farà l'efecte d'una composició de color i forma molt més rica que el mer instant captat per una fotografia.
En el procés de creació hem partit de diferents elements que formen un compost: frases de dansa escrites préviament, moviments en espiral, en ondulació a través del cos i de l'espai, composicions individuals de diferents dimensions que es relacionen entre si, estructures de tres i quatre ballarins que ocupen l'espai escènic amb una duració determinada.

El aroma del tiempo es el rastro, el surco que deja el movimiento en el espacio cuando dilatamos la duración. Si durante un momento imaginamos las trayectorias que los cuerpos, cuando bailan, imprimen en nuestra retina, nos hará el efecto de una composición de color y forma mucho más rica que el mero instante captado por una fotografia. En el proceso de creación hemos partido de diferentes elementos que forman un compuesto: frases de danza escritas previamente, movimientos en espiral, en ondulación a través del cuerpo y del espacio, composiciones individuales de diferentes dimensiones que se relacionan entre si, estructuras de tres y cuatro bailarines que ocupan el espacio escénico con una duración determinada.


Representacions

Teatre Rialto: 21/03/2002
Teatro Cortés de Almoradí: 02/04/2002
Teatre Principal: 04/05/2002


Logo Culturarts

Plaça Viriato s/n · 1er. pis
46001 València
Tel. 961 20 65 38 · 961 20 65 00
biblioteca_teatre_ivc@gva.es
medina_fer@gva.es