Fitxa de companyia

Noname Radar-Rafa Linares


Fitxa tècnica

Direcció: Linares, Rafa


Detalls

NO NAME-RADAR és un projecte fundat a l'estiu del 2000 per Rafa Linares, ballarí destacat de la Companyia Vicente Saéz. Ah! -encárrec del Centre Coreogràfic de la Comunitat Valenciana per a la I Bienal de Valencia 2001, Líneas de fuga, comissariada per David Pérez-, sol autobiogràfic sobre la rabia, fou el primer espectacle de No Name-Radar i es va representar a Valencia, Lisboa, Porto i Lille.
...Ion, representació per a cinc intérprets, la segona creació de la companyia, es va representar al Teatre de los Manantiales i al Centre National de Danse de París. Premi especial del Jurat en la II Marató de Dansa de Madrid i I Premi del Certamen Coreogràfic de Galicia.
Completo és el seu últim espectacle fins a la data.


NO NAME-RADAR es un proyecto fundado en verano de 2000 por Rafa Linares, bailarín destacado de la Compañía Vicente Saéz. Ah! -encargo del Centro Coreográfico de la Comunidad Valenciana para la Y Bienal de Valencia 2001, Líneas de fuga, comisariada por David Pérez-, solo autobiográfico sobre la rabia, fue el primer espectáculo de No Name-Radar y se representó en Valencia, Lisboa, Oporto y Lille.
...Ion, representación para cinco intérpretes, la segunda creación de la compañía, se representó en el Teatro de los Manantiales y en El Centro Nacional de Danza de París. Premio especial del Jurado en la II Maratón de Danza de Madrid y Y Premio del Certamen Coreográfico de Galicia.
Completo es su último espectáculo hasta la fecha.

Espectacles

Especulaciones
Flesh
...Ion
Completo
Especulaciones en torno al combate perdido
Ah!


Logo Culturarts

Plaça Viriato s/n · 1er. pis
46001 València
Tel. 961 20 65 38 · 961 20 65 00
biblioteca_teatre_ivc@gva.es
medina_fer@gva.es