Fitxa de espectacle

Itaca, Golden, Cant de la Sibil·la (Llir entre cards, Cant de la Sibil·la), Brada versus Muerte i Requiem

Companyia: Ananda Dansa


Documents per a consultar en la sala


Fitxa tècnica

Coreografía: Cacouault, Michèle, Valls, Rosángeles
Dirección coreográfica: Valls, Rosángeles
Bailarín/a: Fernández, Amparo, Ferrer, Pilar, Gómez, Alicia, Mira, Irene, Ribes, Rosa, Valls, Rosángeles
Iluminación: Zuriaga, Manolo
Espacio escénico: Montesinos, Carlos
Vestuario: Ballester, Rosario, Montesinos, Francis, Sempere, Concha
Fotografía: Hernández, Pedro Pablo
Sonorización: Sonisol
Realización de iluminación: Sonisol
Dirección de compañía: Valls, Rosángeles


Més dades


Ítaca: és el destí, l'autorrealització, el camí cap al coneixement, i per últim l'enfrontament.

Golden: lliure?

Cant de la Síbil·la: és la contraposició de dues de les formes que té l'home d'entendre la vida per mitjà de la religió.
D'una banda, el "Llir entre Cards" pertanyent al renaixement, època de progrés de l'intel·lecte, en què l'home es posa com a centre, i allò humà comença a substituir allò diví; i l'altre, el "Cant de la Síbil·la" en plena Edat Mitjana, període en què l'Església estava en el cim del poder i la visió del món era del tot pessimista; la por al pecat i el castic etern; el temor a Déu i la superstició; la màgia i la bruixeria.
Una marxa de superstició al temple de Déu.

Brada versus Mort: de com Bradamante s'enfrenta a la seua mort i viatja amb ella.

Rèquiem: ...la mort no es més que el portal d'una nova vida. Vivim hui i tornarem a viure. Tornarem de moltes formes (Llibres dels Morts).

Es van representar conjuntament a la Mostra d'Espectacles Teatrals i Musicals (Premis Diputació de València).

Ítaca: es el destino, la autorrealización, el camino hacia el conocimiento, y por último el enfrentamiento.
Golden: libre?
Cant de la Sibil·la: es la contraposición de dos de las formas que tiene el hombre de entender la vida por medio de la religión.
De un lado, el "Llir entre Cards" perteneciente al renacimiento, época de progreso del intelecto, en la que el hombre se pone como centro, y lo humano comienza a sustituir lo divino; y el otro, el "Cant de Sibil·la" en plena Edad Media, período en el que la Iglesia estaba en la cumbre del poder y la visión del mundo era del todo pesimista; el miedo al pecado y al castigo eterno; el temor a Dios y la superstición; la magia y la brujería.
Una marcha de superstición al templo de Dios.

Brada versus Muerte: de cómo Bradamante se enfrenta a su muerte y viaja con ella.

Réquiem: ...la muerte no és más que el portal de una nueva vida. Vivimos hoy y volveremos a vivir. Volveremos de muchas formas (Libro de los Muertos).

Se representarón conjuntamente en la Mostra d'Espectacles Teatrals i Musicals (Premis Diputació de València).


Logo Culturarts

Plaça Viriato s/n · 1er. pis
46001 València
Tel. 961 20 65 38 · 961 20 65 00
biblioteca_teatre_ivc@gva.es
medina_fer@gva.es