Fax-pas

Imatge d´alta resolució de Carmen Montañana

Fax-pas

Imatge d´alta resolució de Carmen Montañana

Fax-pas

Imatge d'alta resolució de Carmen Montañana

Fax-pas

Imatge d'alta resolució de Carmen Montañana

Fax-pas

Imagen alta resolución de Carmen Montañana Imatge d'alta resolució de Carmen Montañana

Fax-pas

Imatge d´alta resolució de Carmen Montañana


Fax-pas

Imatge d´alta resolució de Carmen Montañana


Fax-pas

Imatge d'alta resolució de Carmen Montañana


Fax-pas

Imatge d'alta resolució de Carmen Montañana


Fax-pas

Imagen alta resolución de Carmen Montañana Imatge d'alta resolució de Carmen Montañana


Fitxa de espectacle

Fax-pas

Duració: 17'
Estrena: 1990


Documents per a consultar en la sala

  • F432 'Fax-pas'. 10 còpies (23,,8*17,6 cm, B/N)

Fitxa tècnica

Coreografía: Fuentes, Ángel Luis, Ruiz Pina, Eduardo
Dirección coreográfica: Fuentes, Ángel Luis, Ruiz Pina, Eduardo
Bailarín/a: Fuentes, Ángel Luis, Ruiz Pina, Eduardo
Espacio escénico: Novoa-Vian, Glexis
Espacio sonoro: Nuñez, Adolfo
Vestuario: Aznar, Ismael


Més dades


Fax-Pas és una creació que nasqué de conversacions amb l'organització del Madrid en Danza de 1990 en què hom pensà a utilitzar les noves tecnologias en profit de la dansa.
En aquest cas es tractava d'utilitzar-les per a reduïr importància al fet que els ballarins i creadors de l'obra no eren a la mateixa ciutat de treball, fet que ja tenia precedents en un treball d'Alwin Nikolais i Carolyn Carlson, quan el primer, al començament dels anys vuitanta, i des de Nova York redactà en diverses cortes una coreografia per a la Carlson.
Àngel Luis Fuentes viu i treballa a Vitòria i Eduardo Ruiz, a Madrid. En aquest cas hom pensà a utilitzar el FAX com a via de comunicació dels dos treballs. S'uniren Adolfo Núñez, autor de la música amb qui també varen estar en contacte a través del fax, igual que passà amb l'escenògraf, el pintor cubà Glexis Novoa, que era a Düsseldorff. "Ens trobàrem -conten- abans de la funció, el dia del muntatge i de l'assaig general de la peça al teatre. Aleshores vàrem tindre també el primer contacte amb l'escenògraf, qui en el temps rècord de dos dies pinta un magnífic teló de fons de l'obra, amb els motius i els colors que li havien inspirat la música, que casualment coincideixen amb els colors que es triaren per al vestuari". L'obra s'estrenà a Madrid en la Noche de Dúos de Madrid en Danza, en l'edició de 1990.


Representacions

Teatre Rialto: 13/02/1991


Logo Culturarts

Plaça Viriato s/n · 1er. pis
46001 València
Tel. 961 20 65 38 · 961 20 65 00
biblioteca_teatre@ivc.gva.es
fmedina@ivc.gva.es