Ficha de espectáculo
Compañía: Xarop Teatre / Cebe Muntatges Teatrals
Duración: 50 min
Estreno: 23 de diciembre de 2021 en el Teatre del Raval, Castelló
Dirección escénica: Benlliure, Carles, Navarro, Eugenio
Intérprete: Benlliure, Carles, Castro, Rebeca, Domènech, Rut, Picazo, Juanma
Iluminación: Milian, Rubén
Espacio escénico: Susel, Eugenia
Espacio sonoro: Milian, Rubén
Diseño de cartel: Susel, Eugenia
Títeres: Susel, Eugenia
Realización de espacio escénico: Castro, Rebeca, Sánchez, Jesús
Asistente de dirección: Sánchez, Jesús
Música: Belda, Ricardo
Dramaturgia: Benlliure, Carles
Voz: Domínguez, Arantxa
Una Costurereta valenta que va acabar amb set d'un colp i va decidir que el món havia de conéixer la seua proesa, així va començar a viatjar. La gent deia que eren set elefants, set monstres.
En veure-la com a poderosa guerrera, li van encarregar alliberar la regió d'un gegant i un terrible unicorn que atemoria als seus habitants. A canvi, rebria una fortuna i altres coses per descobrir.
Ella amb la seua intel·ligència, superarà els reptes, aconseguint la millor de les recompenses, encara que no fora la que tots pensaven.
Una Costurerita valiente que acabó con siete de un sólo golpe y decidió que el mundo tenía que conocer su proeza, así empezó a viajar. La gente decía que eran siete elefantes, siete monstruos.
Al verla como poderosa guerrera, le encargaron liberar la región de un gigante y un terrible unicornio que atemorizaba a sus habitantes. A cambio, recibiría una fortuna y otras cosas por descubrir.
Ella con su inteligencia, superará los retos, consiguiendo la mejor de las recompensas, aunque no fuera la que todos pensaban.
Enlace para la visualización del espectáculo: https://www.youtube.com/watch?v=A1rhsg4XRoU
Plaza Viriato s/n · 1er. piso
46001 Valencia
Tel. 961 20 65 38 · 961 20 65 00
Bibliowasap: 608 29 58 85
biblioteca_teatre@ivc.gva.es
fmedina@ivc.gva.es