Cia. Patrícia Pardo
Cia. Patrícia Pardo
Cia. Patrícia Pardo
Cia. Patrícia Pardo
Cia. Patrícia Pardo
Cia. Patrícia Pardo
Cia. Patrícia Pardo
Cia. Patrícia Pardo
Cia. Patrícia Pardo
Cia. Patrícia Pardo
Cia. Patrícia Pardo
Cia. Patrícia Pardo
Cia. Patrícia Pardo
Cia. Patrícia Pardo
Cia. Patrícia Pardo
Cia. Patrícia Pardo

Fitxa de companyia

Cia. Patrícia Pardo

Telèfon: 644 23 70 80
E-Mail: info@patriciapardo.es
Web: http://www.patriciapardo.es


Documents per a consultar en la sala


    Fitxa tècnica

    Dirección: Pardo Pescador, Patrícia
    Miembro fundador: Pardo Pescador, Patrícia


    Detalls


    El primer treball de la Companyia pren el títol d'AUGUSTA (Novembre 2007): Viatge del turment a l'optimisme; del patetisme del dolor a l'absurde de l'alegria ingènua; la fragilitat.
    En aquesta obra descobrisc per a sempre la convivència entre l'expressió clown convencional, l'existent (Desenvolupament del recurs còmic i anecdòtic de l'accident, del deliri, del fracàs, l'obstinació, la debilitat, el destí tràgic...., i ús de les habilitats associades al clown circens: domini corporal, trapezi i instrument musical), i el llenguatge contemporani, l'imaginat, fent servir qualsevol ferramenta artística a l'abast, encara que no responga als parèmetres conservadors del teatre o del circ (Endinsant el personatge en un monòleg ple de metàfores naïfs i pornogràfiques, oxímorons, embarbussaments d'idees, de camps semàntics que ens remeten emocions; en un espai amb projeccions d'animacions esquemàtiques i simbòliques; en un embolcall d'objectes que evoquen un vaixell-un cervell.) Perquè el directe, inevitablement, va més enllà de les normes que proposen els gèneres literaris o escènics.
    I aquesta mescla d'estils, d'allò clàssic i nouveau, d'allò donat i d'autoria, existeix per. No diré commoure, parodiar, enaltir l'amor, el dolor, la sensibiltat. No. Existeix perquè ens expressem en la manera en que la nostra individualitat sap, i vol.

    COMISSURA (Abril 2010), segon treball de la Companyia i amb la intervenció del guitarrista Vicente Grau, és el circ de la comissura, on els diferents números mostren les frontisses o fronteres, salconduits o malentesos, túnels o subtileses, el milímetre que separa el somriure del no res; el bes sexual del no res; la tendresa del fàstic; la palla del follar; el desamor de la bellesa; l'enamorat del carnívor; la traïció del dret a la pròpia intimitat; la peresa del talent; la misantropia de la identificació; l'altre d'un mateix.

    Paral·lament escric PERDUTS, obra de text en el sentit més clàssic, o encotillat, del terme tot i l'absurde dels diàlegs i les situacions i que Teatres de la Generalitat Valenciana ha rebutjat muntar dins el cicle Noves Dramatúrgies pel seu carácter polític.
    (Perduts: L'amnistia, però els crims contra la humanitat; el perdó imposat, però les preguntes; l'oblit exigit, però els desapareguts sota terra.)

    Sempre recordaré la mestra Pilar Alfonso: "CREAR pensant que entre el públic estarà Borges, un xiquet, un cec, un sord. I que l'espectacle haurà de complaure a tots ells, al menys en algun moment." (Excés d'homes en l'enumeració però el concepte queda).

    Espectacles

    Augusta
    Ètica, tatoos i saldos
    Comissura
    Fer-li l'amor al despropòsit
    El fandango de Marx
    Cos mortal
    Madonna
    Cul Kombat
    La vaca que riu


    Logo Culturarts

    Plaça Viriato s/n · 1er. pis
    46001 València
    Tel. 961 20 65 38 · 961 20 65 00
    biblioteca_teatre@ivc.gva.es
    fmedina@ivc.gva.es