Flesh 174

Segona foto preferent per a promoció. Cristina Andreu en Flesh 174

Flesh 174

Imatge d'alta resolució de Fina Forner i Victoria Perales

Flesh 174

Imatge d'alta resolució de Fina Forner i Victoria Perales

Flesh 174

Foto preferent per a premsa i promoció. Cristina Andreu en Flesh 174

Flesh 174

Imatge d'alta resolució de Fina Forner i Victoria Perales

Flesh 174

Imatge d'alta resolució de Fina Forner i Victoria Perales

Flesh 174

Imatge d'alta resolució de Fina Forner i Victoria Perales

Flesh 174

Imatge d'alta resolució de Fina Forner i Victoria Perales

Flesh 174

Imatge d'alta resolució de Fina Forner i Victoria Perales

Flesh 174

Imatge d'alta resolució de Fina Forner i Victoria Perales

Flesh 174

Segona foto preferent per a promoció. Cristina Andreu en Flesh 174


Flesh 174

Imatge d'alta resolució de Fina Forner i Victoria Perales


Flesh 174

Imatge d'alta resolució de Fina Forner i Victoria Perales


Flesh 174

Foto preferent per a premsa i promoció. Cristina Andreu en Flesh 174


Flesh 174

Imatge d'alta resolució de Fina Forner i Victoria Perales


Flesh 174

Imatge d'alta resolució de Fina Forner i Victoria Perales


Flesh 174

Imatge d'alta resolució de Fina Forner i Victoria Perales


Flesh 174

Imatge d'alta resolució de Fina Forner i Victoria Perales


Flesh 174

Imatge d'alta resolució de Fina Forner i Victoria Perales


Flesh 174

Imatge d'alta resolució de Fina Forner i Victoria Perales


Fitxa de espectacle

Flesh 174

Companyia: La sonrisa de Caín, Teatres de la Generalitat
Duració: 60'


Documents per a descarrega


Documents per a consultar en la sala

  • DT/614 Flesh 174: ficha artística, sinopsis, necesidades técnicas, [...]
  • V799 Grabación
  • F1096 Flesh 174
  • V2623 grabació [...]

Fitxa tècnica

Autor: Chillida, Godofredo
Direcció escènica: Andreu, Cristina, Miralles, Gemma
Direcció coreogràfica: Andreu, Cristina
Ballarí/na: Andreu, Cristina
Il·luminació: Antón, Víctor
Espai escènic: Andreu, Cristina
Espai sonor: Martínez, Joan
Fotografia: Forner, Fina, Perales, Victoria
Producció: Ajuntament de València, La Sonrisa de Caín, Teatres de la Generalitat
Música: Alarcón, David, Martínez Amenedo, Joan
Producció executiva: Chaparro, Vicenta
Dramatúrgia: Chillida, Godofredo
Vídeo projecció: León, Raúl
Ajudant de coreografia: Pérez Cabedo, Rocío
Assessorament estètic: Puerta, Felicia


Més dades

Solo de dansa.
Interacció d'espai, moviment, interpretació, imatge i videoproecció. Tot això articulat en funció de les necessitats d'una sòlida dramatúrgia, on cada element té capacitat narrativa i coexistix en un diàleg constant, de manera que es crea un singular mitjà per a la creació artística i la comunicació.
La peça es desenvolupa a partir del paràmetre d'un solo de dansa, que s'allunya de la idea introspectiva de monòleg per a convertir-lo en una visió extravertida de les accions del personatge en funció del seu entorn i necessitats. Adquirix summa rellevància el moviment creat a mesura de les necessitats marcades per la dramatúrgia, a causa de la càrrega intencional necessària per a narrar el contingut. Així mateix, adquirixen protagonisme tots els elements d'interacció que es convertixen en protagonistes necessaris per al desenvolupament de l'acció, molt lluny del caràcter ornamental o de suport, els valors estètics construïxen el contingut i la identitat de la peça.

La banda sonora, música original composta per a l'obra, dóna suport a l'acció i conforma l'aparició de paisatges sensorials.

El disseny escenogràfic consta d'escassos elements, caracteritzats per la seua simplicitat i mobilitat. Estos elements són estructures metàl·liques senzilles amb formes geomètriques bàsiques de gran capacitat versàtil, que es transformen per a crear espais diferents. Tenen la capacitat de rebre projeccions i es poden muntar i desmuntar en escena a favor de les necessitats de l'acció. Queda completat amb la presència d'imatges infogràfiques i videoprojecció.
Reconeixem la importància, com a element escenogràfic, de la presència de diferents tècniques audiovisuals. El poder de la imatge cobra d'esta manera una dimensió envoltant que condiciona l'entorn, aporta elements de relació amb el personatge, i trasllada el context de l'acció i permet crear un imaginari on es conjuguen realitat i fantasia.
L'ús de les esmentades tècniques es justifica des del moment que es reconeix la seua gran aportació a la capacitat narrativa, així com en la creació d'ambients, i a la definició de la poètica de l'espectacle.


Cristina Andreu retira de la escena en el año 2011 uno de sus espectáculos más significativos y emblemáticos: Flesh 174, con el que ha visitado un buen número de ciudades y festivales del estado español, obteniendo un notable reconocimiento de crítica y público.


Representacions

Teatre Arniches: 13/05/2005
Teatre Arniches: 13/05/2005
Teatre Auditori Municipal. TAMA: 15/10/2004
Teatre Auditori Municipal. TAMA: 15/10/2004
L'Altre Espai: 23/03/2006
L'Altre Espai: 23/03/2006
Gran Teatre d'Elx: 30/04/2005
Gran Teatre d'Elx: 30/04/2005
Teatro Círculo: 05/03/2011
Teatro Círculo: 05/03/2011


Logo Culturarts

Plaça Viriato s/n · 1er. pis
46001 València
Tel. 961 20 65 38 · 961 20 65 00
biblioteca_teatre@ivc.gva.es
fmedina@ivc.gva.es